Postupak spašavanja podataka (data recovery) započinje standardnom besplatnom i brzom dijagnostikom.
Budući je svaki medij drugačiji, kao i podatci koji se nalaze na njemu, potrebno je prvo napraviti dijagnostiku kako bismo točno utvrdili razlog (kvar) zbog kojega su podatci nedostupni ili neispravni, te koji je najefikasniji pristup spašavanju podataka.
Nakon što klijent dobije sve potrebne informacije o stanju medija, te je suglasan sa cijenom koja mu je javljena po završetku dijagnostike, tada pristupamo samom postupku spašavanja podataka. Cijena spašavanja ne ovisi o količini ili vrsti podataka na mediju, nego isključivo o vrsti kvara koji moramo otkloniti da bi došli do podataka.
Nakon završenog postupka, klijent putem našeg Klijent portala može pregledati i verificirati listu spašenih podataka.
Spašeni podatci se klijentu isporučuju na ispravnom mediju (hard disk, USB stick) kojega nam je klijent dostavio ili kupio.
Dostava spašenih podataka je besplatna, a iz sigurnosnih razloga kopiju podataka čuvamo 10 dana.
Napravili smo preko 10.000 dijagnostika sa preko 90% uspješnosti povrata podataka, kroz sve vrste medija - što nas je učvrstilo na vodećoj poziciji u sektoru spašavanja podataka.
Sve medije možete dostaviti osobno na našu adresu ili ih poslati poštom ili nekom od kurirskih službi. Nakon zaprimanja medija krećemo sa serijom testova, tj. postupkom besplatne dijagnostike kojom utvrđujemo točno stanje i kategoriju kvara.
Posebnu brigu vodimo da svim klijentima pružimo maksimalnu privatnost i sigurnost podataka u skladu sa GDPR-om, koju dodatno jamčimo potpisom Ugovora o tajnosti podataka.
DataSector se obvezuje da će sve informacije otkrivene prilikom usluge spašavanja podataka smatrati privatnim i povjerljivim. Privatnost Vaših podataka naš je prioritet i profesionalna obveza.